NFSU Tips & Tricks:

Nitro plurge:
Nitro plurge is het schoonmaken van juh NOS leidingen. Een goed voorbeeld hiervan is te zien bij de nissan skyline van Brian in de film 2Fast2Furious. Als hij aan komt rijden om te gaan streetracen dan komt er rook uit de zijkanten van zuh auto. Dit is na te bootsen bij NFSU. Voordat juh van start gaat gebruik dan al NOs, en dan krijg juh hetzelfde effect.

Burnout:
Doe van juh auto alles op level 3, behalve suspention, die moet gewoon stock blijven. Dan, bij het racen, ga juh stilstaan (of juh staat al gewoon stil), trek dan juh handrem aan (shift ingedrukt houden) en dan gas geven. Juh kan daarna gewoon schakelen en naarmate juh 'sneller' gaat, gaat hij ook meer roken. Let op, juh gaat langzaam vooruit, dus juh moet naarmate juh sneller gaat steeds meer bijsturen.

Burnout 2:
Ga tegen een muur of rand staan. Geef dan vol gas. Het gaat ongeveer hetzelfde als bij een normale burnout. Juh kan gewoon schakelen, en ook de snelheid/rook verhouding is van toepassing. Hoe 'sneller' juh gaat hoe meer hij gaat roken. Let er wel op dat juh net als bij een normale burnout juh wagen moet bijsturen, hou de wagen dan ook zow recht mogelijk tegen de muur. Dit gaat bij de ene auto gemakkelijker dan bij de andere. Met de Honda RX-7 lukt het aardig goed.

Supersnelle tijd bij drag:
Het principe is dat hoe sneller juh op snelheid komt hoe sneller juh bij de finish bent. NOS is hier van groot belang. Volgens het principe is het gunstig om zow snel mogelijk NOS te gebruiken. Bij de 1e versnelling moet juh het nie proberen, concentreer juh daar op een 'perfect shift', en gebruik NOS vanaf de 2e versnelling. Nou is het 'hoe juh NOS precies gebruikt' ook zeer belangrijk. Juh eerste doel is dat juh 6 perfect shifts haalt, maar optimaal NOS gebruiken is ook heel belangrijk. Optimaal NOS gebruiken doe juh niet door juh 'NOS knop' (spatie balk) de hele tijd ingedrukt te houden, maar door steeds aan te tikken. Door het aantikken (dus indrukken, loslaten, indrukken, loslaten, en dan snel achter elkaar) krijg juh in plaats van een hele lange boost allemaal kleine boosts, die veel effectiever zijn. de boost in zuh geheel is dan sterker en sneller en dus beter.

Back